2/2021. Best of ’20

Skoro ustaliłam ze sobą (i z wami), że mój 2020nie był taki okropny a nawet, nie bójmy się tego powiedzieć, całkiem dobry, to zostańmy przy nim jeszcze chwilę.
Wybrałam po kilka ulubionych zdjęć z każdego miesiąca. A wam proponuję wybranie tego jednego, najlepszego z każdego miesiąca. Może…może bym tam kalendarz na 2022 z nich przygotowała?

Pierwsze miesiące nie obfitowały ani w zdjęcia ani w ciekawe wydarzenia, więc wybór był/jest dość prosty.
Styczeń reprezentuje więc tylko jedno zdjęcie.

Luty też.

Marzec już lepiej.

Kwiecień znowu tylko jedno zdjęcie

Ale w maju zaczęło się szaleństwo:

Czerwiec też nie szczędził atrakcji:

Lipiec oszalał:

Sierpień też był niczego sobie:

Wrzesień:

Październik zgłupiał od kolorów i w zasadzie należałoby wszystko…

Listopad też nie od macochy…

W grudzień mamy jeszcze w pamięci

To co? Pomożecie?

11 myśli w temacie “2/2021. Best of ’20

  1. Mnie się najbardziej podobały te: marzec 1, maj 4, czerwiec 1, lipiec 3, sierpień 2, wrzesień 2, październik 5, listopad 2, grudzień 8. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    Polubienie

  2. Szczęśliwego Nowego Roku!

    Akurat aktualnie też wybieram zdjęcia do mojego kalendarza 2020, więc chętnie doradzę, ale oczywiście nie przejmuj się jeśli się nie zgadzasz ;). Proponuję wybierać tylko zdjęcia w poziomie albo w pionie, bo uważam, że łatwiej się wtedy je umieszcza na stronach kalendarza. Ja z zasady wybieram zdjęcia poziome (landscape), więc moje typy poniżej.

    styczen (moje ulubione!)
    maj-7 (drugie ulubione)
    czerwiec-3 albo maj-3
    lipiec-2
    sierpien-2
    sierpien-4
    sierpien-5 (ale chyba bym ucięła te trawki z prawej strony)
    wrzesien-1
    pazdziernik-2
    listopad-1
    grudzien-3 (ale może tez bym troche obcięła te drzewo z prawej strony)
    grudzien-9

    Pozdrawiam zza oceanu,
    Matali – amatorka fotografii

    Polubienie

    1. o psia kość, nie zauważyłam, że się nazwy plików nie pokrywają z numerami w tytułach…i się zrobiło zamieszanie.
      Tak zauważyłam, że zdjęcia do kalendarzowe powinny mieć jeden format.
      A można gdzieś Twoje zdjęcia zobaczyć?

      Polubienie

  3. oj, tak, poproszę o kalendarz na przyszły rok, chętnie kupię sobie, bo uwielbiam Skandynawię i uwielbiam Twoje zdjęcia! Wybór dowolny, może być jak u Matali, mnie by się np. w lipcowym podobał czerwony domek (kocham), a w sierpniu kamyczki. Wrzesień – trójeczka, październik – piąteczka. Grudzień – od 4 do 9

    Polubienie

    1. muszę popatrzeć na te kalendarze, znaleźć jakąś drukarnię która wydrukuje więcej niż 1szt i za jakąś sesnsowną cenę. Bo póki co wydruk własnego kalendarza to koszt niemal dwukrotnie wyższy niż zakpu kalendarza w sklepie

      Polubienie

Dodaj komentarz